مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با شرایط این تیم پیش از اولین بازی در لیگ برتر توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر که فردا در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اظهار داشت: مشکل اصلی ما برای بازی فردا نبود هواداران در ورزشگاه است. دوست داشتیم هواداران در کنار ما بودند، اما به آن‌ها می‌گوییم برای موفقیت تمام تلاشمان را می‌کنیم.

او ادامه داد: تیم‌های تازه لیگ برتری شده معمولا در سال اول حضور خود نتایج خوبی نمی‌گیرند، اما ما بدون توجه به نام حریفانمان به میدان خواهیم رفت و نهایت تلاشمان را می‌کنیم.

عبداللهی در رابطه با تیم نساجی مازندران اظهار کرد: تیم نساجی یک تیم متحد و یک دست است. امیدوارم فردا بتوانیم نتیجه خوبی در مقابل حریفمان بگیریم.

مربی آلومینیوم در خصوص شرایط لیگ برتر این فصل بیان کرد: با توجه به مربیان جوانی که امسال در لیگ برتر حضور دارند فکر می‌کنم شاهد بازی‌های جذابی باشیم.

او در رابطه با تاثیر حضور هواداران در ورزشگاه‌های فوتبال گفت: هواداران نقش مهمی در موفقیت تیم‌ها دارند. به دلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه از حضور آن‌ها محروم هستیم.

عبداللهی درباره شرایط اراک برای حضور در لیگ برتر اظهار کرد: اراکی‌ها از نظر ساختاری شرایط مناسبی دارند. این باشگاه می‌تواند در سال‌های آینده یکی از برند‌های لیگ برتر فوتبال باشد.

مربی آلومینیوم در خصوص آمادگی جسمانی و تکنیکی تیمش بیان کرد: از نظر آمادگی جسمانی وضعیت تیم خوب است و از نظر تاکنیکی در آینده بهتر خواهیم شد. کار کردن روی تاکنیک زمان بر بوده و مطمئن هستم در آینده یکی از تاکنیکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار