پزشک تیم فوتبال سپاهان از منفی شدن تست کرونای اعضای این تیم اصفهانی قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال سپاهان روز گذشته قبل از شروع بازی‌های لیگ برتر تست کرونا دادند و طبق اعلام پزشک سپاهان همه تست‌ها منفی شده است و طلایی پوشان اصفهانی مشکلی برای حضور در این مسابقات ندارند.  

عباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طبق برنامه همه اعضای تیم سپاهان روز گذشته تست کرونا دادند و خدا را شکر جواب همه تست‌ها منفی بوده است. علاوه بر این ما شیوه نامه‌های بهداشتی قبل از آغاز بازی‌های لیگ  را رعایت می‌کنیم تا مشکلی در این باره نداشته باشیم.  

او درباره وضعیت مصدومان سپاهان برای آغاز بازی‌های لیگ بیستم فوتبال گفت: "گئورگی ولسیانی" تنها مصدوم تیم ما است که به بازی هفته اول مقابل تیم گل گهر سیرجان نمی‌رسد.  

پزشک سپاهان درباره وضعیت کی روش استنلی و محبی بیان کرد: کی روش استنلی مصدوم جزئی داشت که بهبود یافته است و مشکلی برای بازی هفته اول ندارد. محبی هم بعد از گذراندن دوران نقاهت تمرینات خود را شروع کرده است و این بازیکن را در اختیار کادر فنی قرار داده ایم، اما به نظر نمی‌رسد که نویدکیا ریسک کند و از این بازیکن در بازی با تیم گل گهر بهره ببرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار