سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: من از مالک و مدیریت باشگاه نساجی تشکر می‌کنم. همچنین  خوشحالم که آلومینیوم را در سال ۹۳ از لیگ ۲ به لیگ یک آوردم و سال قبل هم حضوری هرچند کوتاه در این تیم داشتم.  

فاضلی درباره حضور نداشتن تماشاگران در بازی‌های لیگ برترافزود: از نبود تماشاگران آسیب جدی می‌بینیم، چراکه جو ورزشگاه وطنی با حضور هواداران مثال‌زدنی می‌شود و خیلی از تیم‌ها  آرزوی بازی مقابل تیم نساجی با آن هیجان تماشاگرانش  و فضای بازی برابر مردم خونگرم مازندران را دارند.

او ادامه داد: نبود تماشاگران در بازی‌ها از پایان لیگ نوزدهم اتفاق افتاد و موضوع جدیدی نیست، اما امیدواریم با ریشه‌کن شدن کرونا شاهد حضور طرفداران باشیم. البته با این شرایط تا حدودی تیم‌ها سازگار شده‌اند.

شناخت کافی از تیم آلومینیوم نداریم 

فاضلی اظهار کرد: شناخت کافی از تیم آلومینیوم ندارم، اما می‌توانم بگویم این تیم سال‌ها زحمت کشیده و با مربی بزرگی که در اختیار دارد و بازیکنانی که سال‌ها است در کنار هم بازی کرده‌اند از نام بزرگ آلومینیوم دفاع خواهند کرد.

او درباره ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی گفت: این موضوع در کوتاه مدت اثری مثبت دارد چرا که باعث می‌شود یک سری مربی و بازیکن بر اساس شایسته‌سالاری وارد شوند و اگر مربی توانایی داشت می‌تواند در این شرایط جایگاه خود را حفظ کند.

هدفی بزرگ در لیگ برتر فوتبال داریم 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره وضعیت نساجی در لیگ برتر بیان کرد: به طور حتم هدفی بزرگ را در نظر داریم. البته هیچ مربی حرفه‌ای قول نمی‌دهد، اما بازیکنان جوان و باتجربه‌ای همانند "حامد شیری" و "مهدی نظری" داریم و همه تلاشمان کسب نتایج خوب است. در مجموع  قول دادن حرفه‌ای نیست،  اما سختکوش خواهیم بود.

فاضلی عنوان کرد: ما به لحاظ بودجه جذب بازیکن جزو ۳ تیم آخر لیگ برتر هستیم. همچنین بودجه جذب بازیکن تیم ما در مقایسه با آلومینیوم که گفتند ۱۹ میلیارد خرید داشته نصف این رقم است، اما بازیکنان ارزشمندی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: نگاهمان به دعای مردم، به ویژه قائمشهری‌ها و بازیکنان تیم است و امیدوارم با تلاش تیمی بتوانیم بازی تحسین برانگیزی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار