سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدف ما تمرکز روی تمام دقایق بازی‌ها است بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، هربازی برای ما اهمیت خاصی دارد و به هربازی نگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس پیش از بازی هفته اول لیگ برتر فوتبال و تقابل با ذوب آهن گفت: هفته اول قطعا شناخت کافی بین تیم‌ها وجود ندارد، سعی کردیم نسبت به شرایط تیم خود پیش برویم و بازیکنان جذب شده را با بازیکنان فصل گذشته هماهنگ کنیم تا در نهایت یک تیم آماده و خوب را راهی مسابقات کنیم. باتوجه به شروع به‌موقع تمرینات، آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

 

او در خصوص فعالیت فولاد در پنجره نقل‌وانتقالات بیان کرد: از آقای آذری و هیئت مدیره که در نقل‌وانتقالات زحمات بسیاری کشیدند تا با مذاکرات خوب، بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده و بازیکنان فصل گذشته در تیم باقی بمانند. همچنین برنامه و بودجه خاصی داشتیم که براساس آن اقدام کردیم.

 

سرمربی فولاد درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر گفت :در فوتبال دنیا مربیان جوان از یکدیگر در علم روز سبقت گرفته‌اند، امیدواریم همه مربیان در لیگ برتر و لیگ یک برای پیشرفت فوتبال ایران تلاش کنند.

 

نکونام باتوجه به تغییرات تیم‌ها خصوصا ذوب آهن گفت: هر مربی سبک خودش را دارد. از تمام بازیکنان ذوب آهن شناخت کافی داریم؛ ناشناخته بودن حریفان در هفته‌های ابتدایی است که به مرور تیم‌ها سبک بازی یکدیگر را می‌ شناسند. لیگ یک ماراتن ۳۰ هفته‌ای است‌. تمام تمرکزمان روی موفقیت تیم خودمان است.

 

سرمربی فولاد درباره حضور خود و رضایی در لالیگا و سری‌آ و سبک بازی تیم‌ها عنوان کرد: تقابل در زمین فوتبال و نه میان مربیان است، بازیکنان در مسابقه برای نتیجه گرفتن تیم تلاش می‌کنند؛ امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم و با موفقیت تیم فولاد همراه باشد.

 

نکونام در پایان هدف فولاد را موفقیت در تمام بازی‌ها دانست و گفت: از سال گذشته تا کنون هدف ما تمرکز روی تمام دقایق بازی‌های لیگ، حذفی و آسیا است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، هربازی برای ما اهمیت خاصی دارد و به هربازی نگاه ویژه‌ای داریم. درباره قهرمانی صحبت نمی‌کنیم، تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در نهایت به موفقیت و سربلندی برای خوزستانی‌ها دست یابیم.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.