سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: درفوتبال دیگر شیوه دفاعی و هجومی معنا ندارد. هردو سبک را در مواقع لزوم در زمین اجرا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر فولاد در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور گفت: خوشبختانه تیم ما در وضعیت مناسبی قرار دارد، تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی در دو ماه گذشته انجام شده است.متاسفانه مهرداد قنبری را به‌دلیل محرومیت، علی دشتی را به‌خاطر مصدومیت و همچنین علی نبی‌زاده را برای دیدار فردا در اختیار نداریم.

او درخصوص سبک بازی تیمش اظهار کرد: درفوتبال دیگر شیوه دفاعی و هجومی معنا ندارد، باتوجه به بازیکنان و ظرفیت های تیم از لحاظ دفاعی و هجومی، هردو سبک را در مواقع لزوم در زمین اجرا می‌کنیم.

سرمربی ذوب آهن  در خصوص عملکرد ذوب آهن در فصلنقل و انتقالات گفت:: در بحث مدافعان در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم؛ اما در میان زمین بازیکن مورد نظرمان را جذب نکرده‌ایم، قاسم حدادی‌فر به تیم ملحق شده است و امیدوارم از او در تیم نهایت استفاده را ببریم.

او ادامه داد: از بازیکنان خریداری شده رضایت داریم و امیدوارم بتوانیم از همه قابلیت‌هایشان در بازی استفاده کنیم.

رضایی همچنین درخصوص جذب بازیکن گفت: مطمئنا باتوجه به سهمیه باقی‌مانده لیگ برتر یک یا دو بازیکن، و همچنین به عنوان سهمیه لیگ یک و آزاد در پست‌های دفاع و حمله جذب خواهیم کرد.

او در ادامه بیان کرد: کادرفنی باتوجه با پافشاری‌ها هنوز تکمیل نشده است و از هفته آینده با کادرفنی کامل به استقبال بازی‌ها خواهیم رفت.

رضایی در پایان هواداران را دلسوز خواند و گفت: هواداران دلسوزترین افراد هستند که در شرایط مختلف کنار تیم حضور دارند و به ما روحیه می‌دهند امیدوارم شرایط را برای کسب نتایج خوب مهیا کنیم تا به هدف اصلی‌مان یعنی سربلندی تیم و خوشحالی هواداران در هر بازی دست پیدا کنیم.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.