آیت الله علوی گرگانی با بیان این که قم شهر علم و تقوا است، بر ضرورت الگوسازی قم در زمینه علم و اخلاق اسلامی در جهان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید روز پنجشنبه و در آستانه روز قم،سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار شهردار قم و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: قم دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه فرد در زمینه نشر معارف اسلامی است  و به هرمیزان  ارتقای پیشرفت و توسعه قم را دنبال کنید بازهم کم است.


او افزود: ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین، قم را شهر علم و تقوا دانسته و بر نشر معارف اسلامی از این شهر به سراسرجهان سفارش کرده اند و از این جهت باید در ابعادمختلف اخلاقی، اجتماعی، دینی و علمی  قم را الگو کرد.


این مرجع تقلید عنوان کرد: زحمات مسئولین شهری قم قابل تقدیر است، اما انتظار از مسئولان این است که در زمینه اسوه سازی شهر قم همواره قدم بردارند و به فکر رفع مشکلات قم باشند.


در ابتدای این دیدارسقاییان نژاد، شهردار قم و جلالی، رئیس شورای اسلامی شهر قم گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه کاری خود ارائه دادند و توسعه فضای سبز در استان، انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر برای مقابله با کرونا و افزایش ماندگاری زائران در قم پس از گذراندن شرایط کرونایی را از اولویت‌های کاری خود برشمردند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار