آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی تاکید کرد: بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  متن پیام آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی « قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر»

دنیای غرب و کشور‌های اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصا ملت‌های اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز می‌دانند، متمسک به هر وسیله‌ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

گاهی با حمایت از گروه‌های تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی هم چون قرآن کریم و پیامبر رحمت تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

 اینجانب جسارت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم(ص) را محکوم می‌کنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی شود.

 امید است خداوند متعال ملت‌های مستضعف جهان را از چنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به تازگی گفته است کشورش کاریکاتور‌های اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، همین امر موجب شد که هشتگ "تحریم کالا‌های فرانسوی" در کشور‌های عربی به ترند اول تبدیل شود و بسیاری استفاده از این کالا‌ها را ممنوع کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار