مرتضوی گفت: نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف از تولید به مصرف با هدف حمایت از کالای ایرانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیایی از زیبایی‌های فرش و تابلو فرش دستباف بافندگان سراسر ایران در مجتمع دنیای نور در حال برگزاری است.

ایرج مرتضوی مدیر اجرایی جشنواره عرضه مستقیم فرش و تابلو فرش دستباف از تولید به مصرف گفت: کار آفرینان و فعالان حوزه فرش دستباف از استان‌های اصفهان، قم، فارس، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: این گرد همایی با هدف حمایت از کالای ایرانی و ارتقا و هماهنگی میان تولیدکنندگان فرش و تابلو فرش دستباف مناطق بافت فرش از جمله قم، نایین، اصفهان، تبریز، کاشان، فرش‌های بختیاری و عشایری و فرش‌های مدرن و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی جشنواره عرضه مستقیم فرش و تابلو فرش دستباف از تولید به مصرف گفت: نمایشگاه در مجتمع نور تهران در حال برگزاری است و ساعت بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ و پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۲ است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار