تالار‌ عروسی ماهان سنندج با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق خیریه همیاران در این شرایط کرونایی به واحد تولید ماسک تبدیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خسرو ویسی مدیر واحد تولید ماسک سه لایه در تالار ماهان سنندج گفت: با توجه به شرایط کشور و استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا همه به میزان توان خود وظیفه دارند در راستای مهار این بیماری تلاش کنند.

او افزود: با همت صندوق خیریه همیاران و همکاری مسوولان استان اقدام به عقد قرارداد سه ساله با مالک تالار ماهان در سنندج کردیم و تا زمانی که کشور نیاز به ماسک داشته باشد اقدام به تولید آن خواهیم کرد.

مدیر این واحد تولید ماسک در سنندج افزود: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صندوق خیریه همیاران ظرفیت تولید ۳ میلیون ماسک را دارد.

ویسی با بیان اینکه این واحد از نظر بهداشتی هم مورد تایید قرار گرفته است، افزود: ماسک‌هایی که در این واحد از طریق دستگاه تمام اتوماتیک تولید و با گاز ازن و اشعه UV (فرابنفش) هم ضدعفونی می‌شود.

ویسی با بیان اینکه فعالیت واحد به صورت سه شیفت و با ظرفیت کامل است، گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر در این واحد تولیدی اشتغال دارند و تا زمانی که نیاز کشور باشد این واحد تولیدی به فعالیت خواهد کرد.

مدیر این واحد تولید ماسک در سنندج به مشکلات پیشروی این واحد هم اشاره کرد و گفت: مواد اولیه تهیه ماسک را با هفت، هشت برابر قیمت از بازار خریداری می‌کنیم و این یکی از مهمترین مشکلات پیشرو است.

ویسی اظهار داشت: اگر پارچه با قیمت دولتی در اختیار ما قرار داده شود ماسک با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن در اختیار مردم می‌گذاریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.