رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۳۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان کردستان خبر داد و گفت:در این مدت ۹ نفر از مبتلایان هم جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:در حال حاضر ۷۶۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج ۳۷۴ نفر، سقز ۶۵ نفر،مریوان ۱۲۶ نفر، قروه ۳۰ نفر، بیجار ۲۳ نفر،کامیاران ۳۵ نفر، دیواندره ۱۹ نفر، بانه ۸۵ نفر،دهگلان ۶ نفر، سروآباد ۳ نفر از بستری‌ها در خود جای داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: اکنون ۸۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی از مرگ ۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۶۸۶ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۴۸ نفر در سنندج، ۱۳۶ نفر در سقز، ۵۴ نفر در قروه ،۵۰ نفر در کامیاران ،۵۸ نفر در بانه، ۴۱ نفر در دیواندره ، ۳۶ نفر در بیجار،۵۰ نفر در مریوان، ۱۲ نفر در دهگلان و ۱ نفر در سروآباد جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان بیان کرد:همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی،استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.