حسینی گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، انجام امورات تغسیل اجساد کرونایی با رعایت موازین بهداشتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گروه‌های جهادی کلیه مراحل غسل و کفن اجساد کرونایی را بر عهده داشتند و به صورت رایگان خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌دادند و پس از صرفنظر کردن اعضای این گروه ها، ساماندهی امور تغسیل متوفیات در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گرفت.

او با اشاره به نشست چند جانبه امام جمعه شهرستان شوش، حوزه علمیه امام باقر (ع)، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری جهت رفع مشکلات تغسیل اجساد کرونایی، بیان کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده جهت ساماندهی این موضوع و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام امورات تغسیل اجساد کرونایی با رعایت موازین بهداشتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

حسینی افزود: غسالخانه ویژه با سیستم فاضلاب و فضای ایزوله از سوی شهرداری شوش برای تغسیل اجساد مبتلا به کرونا اختصاص یافته است و پالایش متقاضیان واجد شرایط انجام امور تغسیل اجساد کرونایی در حال انجام است و کلیه مراحل غسل و کفن متوفیان کرونایی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

شهردار شوش در ادامه از شهروندان خواست با شروع موج دوم انتشار بیماری کرونا به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس خطرناک، ضمن رعایت اصول بهداشتی از شرکت در مراسم‌های عروسی و عزا همچنین تردد در اماکن شلوغ خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.