مدیر امور آبفای سیاهکل از اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مقداد ابراهیمی،  مدیر امور آبفای سیاهکل گفت: در راستای طرح توسعه شبکه آبرسانی در نیمه نخست امسال  ۸ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری جدید برای بهره مندی مشترکان از آب آشامیدنی در این شهرستان انجام شده است.

او افزود: با اجرای این میزان لوله گذاری ۱۷۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

مدیر امور آبفای سیاهکل با بیان اینکه همچنین امکان واگذاری انشعاب به ۴۲۰ خانوار دیگر نیز وجود دارد، تصریح کرد:برای اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی شهرستان سیاهکل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار  هزینه شده است.

رفع مشکلات فاضلاب شهرک فرهیختگان رشت

علیرضا غیاثی،  معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان هم از رفع مشکلات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرک فرهیختگان رشت با اجرای خطوط انتقال فاضلاب خبر داد.

او افزود: برای رفع مشکلات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرک فرهیختگان که با پس زدگی فاضلاب در هنگام بارندگی مواجه بودند، احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ و اجرای خطوط انتقال فاضلاب در دستور کار شرکت قرار گرفت.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان گفت: با احداث ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۸ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال با لوله ۲۰۰ میلیمتری پلی اتیلن به طول ۱۸۰ متر و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۴۰ متر، فاضلاب این منطقه به خطوط اصلی فاضلاب رو منتقل شده است.

غیاثی همچنین تصریح کرد: در ادامه این طرح و تکمیل شبکه به طول ۹۰ متر با لوله ۲۵۰ میلیمتری پلی اتیلن، علاوه بر ۲۵۰ خانوار برخوردار از این طرح ، امکان انتقال فاضلاب شهرک‌های مجاور همچون شهرک لاله نیز به خطوط فاضلاب رو فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.