مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بیشترین آمار مراجعات روزانه مربوط به شرکت گاز، برق، آب، بانک‌ها و شهرداری‌ها است که با توجه به شرایط بحرانی کرونا ضروری است شرایط ارائه خدمات غیرحضوری فراهم شود.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در حال حاضر بیشترین آمار مراجعات روزانه به نهاد‌های خدمات رسانی همانند شرکت گاز، برق، آب، بانک‌ها و شهرداری‌ها است که با توجه به بحران شیوع کرونا و افزایش آلودگی هوا ضروری است که  هرچه سریعتر برای استفاده از ظرفیت خدمات غیرحضوری در این مراکز اقدام شود.
 
او با تاکید بر اینکه انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر کاهش آلودگی هوا به پیشگیری از شیوع کرونا کمک می‌کند افزود: اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که در کنار شیوع کرونا با معضل آلودگی هوا مواجه هستیم و بر این اساس باید به هر شکل ممکن تمهیداتی برای کاهش تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری شهروندان در سطح شهر اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد:  با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان ، امسال بارش‌های پاییزی با تاخیر شروع می شوند و  بر این اساس از هفته گذشته غلظت آلاینده‌های جوی در اصفهان افزایش یافته و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

شیشه‌فروش بیان کرد: از  اداره‌کل حفاظت محیط زیست اصفهان می خواهیم  نظارت کاملی بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌های عرضه سوخت و استفاده نکردن از سوخت مازوت در بخش‌های صنعت و نیروگاه‌ها داشته باشد و به کشاورزان و باغداران استان نیز توصیه می کنیم که از آتش زدن مزارع و بقایای گیاهی و هر اقدامی که به تشدید آلودگی هوا منجر می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.