رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن ۹۲۰ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جان باختن ۱۲ نفر دیگر از مردم استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : با این تعداد، فوتی‌های کرونا در استان به ۹۲۰ نفر رسیده است.

او از بستری شدن ۱۹۸ نفر در مراکز درمانی استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت : با بستری شدن این تعداد، هم اکنون ۱۰۹۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این تعداد ۱۵۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که حال ۴۵ نفر آن‌ها وخیم است.

محمدی افزود: از ابتدای شیوع اپیدمی این بیماری ۱۷ هزار و ۸۴۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

او با اشاره به شناسایی ۴۵۰ مبتلای جدید در استان در روز گذشته گفت: از این تعداد ۳۹۰ مورد سرپایی بوده و مابقی بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با این تعداد مجموع مبتلایان استان به ۳۰ هزار و ۶۹۷ نفر رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.