رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی بیماران بستری گفت: حدود ۳۰۰ بیمار جدید مربوط به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اکنون هزار و ۱۲۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵۷ نفر از آنان دارای حال نامساعد بوده و در بخش آی‌سی‌یو مراقبت می‌شوند.

او در ادامه گفت: در شبانه‌روز گذشته در استان ۱۱۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۵۳ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، همچنین تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۰ نفر در استان اعلام کرد و گفت: از این تعداد سه نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر در کنگاور، ۲نفر در گیلانغرب، یک نفر در اسلام آبادغرب، یک نفر جوانرود و یک نفر در دالاهو جان خود را از دست دادند.

محمدی، مجموع جان باختگان استان از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون را ۹۰۸ نفر اعلام کرد.

او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و ۲۰۹ نفر از پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته او، از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۸هزار و ۱۷۷ بیمار با علائم بیماری کرونا در استان بستری و ۱۶ هزار و ۱۵۹ از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.