معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک دستگاه اکسیژن ساز ششصد لیتری جدید برای بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با پیگیری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، قرارداد خرید و نصب یک دستگاه اکسیژن ساز ششصد لیتری به مبلغ دو میلیارد تومان تنظیم شده و به مرحله اجرا درآمد.

او گفت : امروز کار‌های خرید و سفارش این اکسیژن ساز که دستگاهی بسیار باکیفیت است، انجام شده و ظرف مدت دو هفته کار تحویل آن به پایان می‌رسد.

محمدی افزود : پس از آماده سازی، دستگاه مذکور به جوانرود منتقل و نصب و راه اندازی خواهد شد و با این دستگاه مشکل کمبود اکسیژن در بیمارستان این شهرستان برطرف می‌گردد.

او افزود :  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون دانشگاه بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای خرید دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن هزینه کرده و ظرفیت اکسیژن رسانی را به دو برابر افزایش داده است.

محمدی ادامه داد : به دلیل ازدیاد بی سابقه تعداد بیماران بستری با کمبود اکسیژن در سطح بیمارستان‌های استان مواجه هستیم که یکی از آنها، بیمارستان جوانرود است.

او افزود : با توجه به مدت زمان لازم تا آماده شدن و نصب این دستگاه اکسیژن ساز، تعداد بیشتری کپسول اکسیژن در اختیار این بیمارستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.