معاون خدمات شهری شهرداری ساوه از تجهیز آتش نشانی این شهر به دستگاه سی بی آر ان خبرداد.

مددی معاون خدمات شهری شهرداری ساوه در حاشیه مانور آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ساوه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای نخستین بار، سازمان ایمنی و آتش نشانی شهرداری ساوه به دستگاه سی بی آر ان تجهیز شده است.

مددی با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی افزود:دستگاه سی بی آر ان برای مقابله با تهدیدات شیمیایی و میکروبی بکار می‌رود.

او اضافه کرد: هدف از این مانور، ارزیابی سطح آمادگی و هماهنگی نیرو‌های امدادی با تهیه سناریو چند حادثه بود.

قناتی کارشناس حوزه پدافند غیرعامل استانداری مرکزی هم گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف در پدافند غیرعامل آشنایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در بروز خطرات و بحران‌های احتمالی اعم از طبیعی و انسانی است که ضرورت پیش بینی و مقابله با آن‌ها را در خود تقویت و افزایش دهند.

حاج امینی رئیس شورای شهرستان ساوه هم گفت: آمادگی آحاد جامعه در مقابله با بحران‌ها از اهداف اصلی پدافند غیر عامل است که باید، با آموزش‌های فراگیر، سطح اطلاعات مردم را افزایش داد.

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، مانور آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ساوه برگزار شد.

در این مانور مشترک، آتش نشانی با اطفا به موقع حریق و نجات افراد گرفتار، هلال احمر با اقدامات اولیه و رها سازی مصدومین و نیر اورژانس با انتقال سریع مصدومین در این حادثه‌ی فرضی، توان امدادی و سرعت عمل نیرو‌های خود را برای مواقع حساس و مورد نیاز به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.