جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در حاشیه بازدید از پست‌های ایست بازرسی در ورودی و خروجی‌های شهر کرمان در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت:هم استانی‌ها برای قطع زنجیره کرونا از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   سرهنگ امینایی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت:قبلا توصیه‌هایی مبنی بر تشدید محدودیت‌های محور‌های منتهی به شهر کرمان به مردم داشتیم که در این راستا در ۵ نقطه از شهرستان کرمان پلیس با همکاری نیرو‌های بسیج و سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها مستقر شدند و طرح ممنوعیت تردد را تا شانزدهم آبان ماه ۹۹ اجرا می‌کنند.

او با اشاره به شعار پلیس با هم برای امنیت و سلامت افزود: ما باید به سلامت که یکی از نعمت‌های الهی است توجه ویژه داشته باشیم که متاسفانه ما انسان‌ها از داشته هایمان درست استفاده ومراقبت نمی‌کنیم مگر اینکه دچار یک حادثه و یا گرفتاری شویم بعد به دنبال راهکار حل آن پیشامد می‌رویم.

سرهنگ امینایی تصریح کرد: هیچ فرهنگی در جامعه رشد و توسعه پیدا نمی‌کند مگر با همکاری مردم لذا از مردم می‌خواهیم که در محور‌های مواصلاتی تردد نداشته باشند و از سفر‌های غیرضروری درون و برون شهری که ممکن است منتهی به آلوده شدن آن‌ها به ویروس منحوس کرونا باشد پرهیز کنند.

او با اشاره به بی توجهی بعضی از شهروندان به توصیه‌های پلیس در خصوص تردد‌های غیر ضروری بیان داشت: تا به امروز هم عده‌ای از مردم اعمال قانون و تعدادی خودرو هم توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از همکاری مردم با پلیس نیز قدردانی کرد و از آن‌ها خواست برای قطع زنجیره این بیماری از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند و درحفظ سلامت خود کوشا باشند و این فرهنگ را در خانواده و جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار