امام جمعه موقت اندیمشک گفت: توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام (ص) برای جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غرب به دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام سیدولی الله مهدوی امام جمعه موقت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توهین رئیس جمهور خبیث فرانسه به حضرت رسول اکرم (ص) با هدف اسلام ستیزی، سرپوش گذاشتن به ناکامی‌های مختلف در عرصه سیاسی، اجتماعی به ویژه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غرب به دین مبین اسلام صورت گرفت.

او افزود: افرادی مانند رئیس جمهور فرانسه با طرح ادعای مبنی بر اینکه تلاش اسلام گرایان در کشور فرانسه برای تغییر دادن قانون اساسی این کشور از دل‌های فاسد و ذهن‌های فرسوده‌ای برخواسته که با این توهین نه تنها به گل سر سبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول اسلام (ص) خدشه وارد نخواهد شد، بلکه در یک معادله معکوس به مانند نمایش‌هایی که در گذشته داشتند، در این آزمون پلید باز هم کارنامه آن‌ها سیاه‌تر شده و باعث فروزان‌تر شدن چهره نورانی پیامبر صلح و دوستی شد.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: ملت مسلمان ایران هم در کنار بقیه جوامع اسلام و حامیان حضرت پیامبر اسلام (ص) و جوامع بشری برای دفاع از جهان اسلام، آماده دفاع فداکارانه از آرمان‌های پیامبر عظیم الشان اسلام است.

امام جمعه موقت اندیمشک اظهار داشت: هفته وحدت، فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مهم‌ترین مسئله حیاتی میان مسلمانان است که بعد از انقلاب اسلامی به پیشنهاد امام خمینی (ره) نامگذاری شد، موضوعی که شاید دشمنان اسلام این را به عنوان اختلاف شیعه و سنی مطرح کنند، اما امام خمینی (ره) با بینش و بصیرتی که داشتند از این موضوع به عنوان یکی از عوامل وحدت بخش استفاده کردند.

او ادامه داد: تحقق جبهه متحد اسلامی با جلوگیری از نشر افکار تفرقه انگیز، که یکی از راه‌های گسترش وحدت در میان ملت‌های مسلمان است، نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.