فرمانده سپاه نهاوند گفت: گروه‌های جهادی و بسیجی نهاوند به منظور کمک به کادر درمان و بهداشت در مراکز درمانی شهرستان خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا در موج سوم و خستگی کادر درمان و افزایش بستری بیماران کرونایی، در همین راستا گروه‌های جهادی بسیج شهرستان پای کار آمده و به کمک کادر درمان و بیماران بیمارستان‌های نهاوند شتافتند.

او اظهار کرد: این گروه جهادی متشکل از برادران و خواهران بسیجی با رضایت کامل در بخش‌های بستری کرونا در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و شهید قدوسی در دو شیفت صبح و عصر از دو شنبه هفته قبل مستقر شده و به انجام امور شخصی بیماران کرونایی و کمک به کادر درمان مشغول هستند.

مختاری افزود: این اقدام پسندیده گروه‌های جهادی علاوه بر کمک به کادر درمان نشان دهنده این موضوع است که جهاد هنوز ادامه دارد و همواره بسیجیان در هر زمینه‌ای که نیاز انقلاب و کشور باشد با ایثار و از خودگذشتگی در صحنه خواهند بود.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: همچنین گروهی از بسیجیان نیز با خودروی شخصی خود در بیمارستان‌ها حضور پیدا کرده و در زمان ترخیص و پایان شیفت کاری اعضای گروه جهادی به آن‌ها بصورت رایگان سرویس‌دهی می‌کنند.

مختاری کرد: همچنین این گروه جهادی در حال تدارک و دوخت لباس‌های مخصوص بیمارستانی (گان) هستند که در اسرع وقت تحویل پرستاران عزیز و خدوم شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.