رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمب ۲ دفترخانه رسمی ثبت ازدواج در این شهرستان با تلاش بازرسان مرکز بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آئین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: ۲ دفترخانه رسمی ثبت ازدواج در این شهرستان به دلیل نقض قوانین بهداشتی ویژه همه گیری کرونا و همچنین ایجاد ازدحام جمعیت، با تلاش بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای پلمب شدند.

او افزود: در این شرایط که روند ابتلا و مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در کشور رو به فزونی است، بازرسی‌های این مرکز از اماکن عمومی، اصناف، صنایع و همه مراکز ارائه دهنده خدمت با شدت و حدت بیشتری صورت می‌گیرد.

پور آئین مهمترین راهکار برای کنترل بیماری کرونا ویروس را مشارکت مردم و پایبندی اقشار مختلف جامعه نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌های انسانی عنوان کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود شهروندان بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در حفظ سلامت خود و دیگران کوشا باشند.

از یک ماه گذشته تاکنون استان خوزستان در وضعیت قرمز و شهرستان مسجدسلیمان در وضعیت فوق بحرانی کرونا قرار گرفته و تنها روش کنترل این بیماری استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دست ها، استفاده از ضدعفونی کننده و از همه مهم‌تر ماندن در خانه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.