پورابراهیمی گفت: حوزه استاندارد و استاندارد سازی فعالیت بسیار مهمی است که با سلامت و کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل استاندارد کرمان گفت: ماموریت سازمانی شما در حوزه استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در شرایط کنونی کشور با رعایت استانداردها، پایه‌های ارتباطات برون مرزی در حوزه اقتصادی و صادرات بسیار محکم می‌شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: اولین و مهم‌ترین مولفه در بازار سرمایه داشتن نشان استاندارد است، پس عملا می‌توانیم بگوییم که جایگاه بازار سرمایه مبتنی بر رویکرد استاندارد است.

او بیان داشت: در استان کرمان به دلیل داشتن محصولات کشاورزی، معادن غنی و واحد‌های تولیدی بزرگ و قدرتمند، نقش شما در ارائه راهکار‌های استاندارد سازی و بالا بردن کیفیت محصولات برای حضور در بازار‌های جهانی، بسیار پر اهمیت است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منافع بلند مدت استاندارد سازی در تولید کالا و خدمات، همواره از هزینه‌های اجرای استاندارد کمتر است، گفت: باید مباحث استاندارد سازی مفاهیم اقتصادی و هزینه‌ها نیز تبیین شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار