مسئول روابط عمومی شورای شهر چترود گفت: امروز ۴۵ هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر در بخش چترود کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحید صفرزاده، مسئول روابط عمومی شورای شهر چترود کرمان، گفت: امروز با حضور محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، بابایی، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان دیگر، ۴۵ هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر در بخش چترود کرمان به بهره برداری رسید.

او افزود: از این ۴۵ هزار مترمربع آسفالت کوچه و معابر ۲۵ هزار مترمربع آن مختص شهر چترود و بقیه آن به روستا‌های اطراف اختصاص یافته است.

صفرزاده از اختصاص دو دستگاه ماشین آلات عمرانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی به منظور سنگ فرش کردن کوچه‌های روستاهای این بخش خبر داد. 

او با اشاره به اینکه حجت الاسلام زمانی، امام جمعه چترود و رییس شورای شهر چترود در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پورابراهیمی در خصوص مشکلات داروخانه بخش چترود، صحبت کردند، بیان کرد: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  و فرماندار کرمان،  برای رفع مشکلات داروخانه قول مساعدت دادند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.