مدیرعامل نیروگاه برق زرند گفت: میزان تولید برق از ابتدای سال جاری تاکنون رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رشد ۸ درصدی تولید برق نیروگاه زرند در سال جهش تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ایرج امیری مدیرعامل نیروگاه برق زرند گفت : میزان تولید برق از ابتدای سال جاری تاکنون رشد هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است .

او گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جعس تولیدنامگذاری شده است پرسنل سخت کوش نیروگاه برق زرند توانستند علیرغم شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش شبانه روزی خود به رکورد جدیدی دست یابند .

او گفت: در این راستا با انجام اقدامات موثر در زمینه تعمیرات و نگهداری و بهره برداری بهینه از تجعیزات از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۰میلیون کیلووات ساعت انرژی در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است .

 امیری گفت : براساس ارزیابی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون بیش از ۸۰ درصد از تعهد تولیدی در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل نیروگاه زرند با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: نیروگاه زرند در راستای مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه و با توجه به درخواست تعدادی از ادارات سطح شهرستان و مراکز بهداشتی و درمانی برای دریافت آب ژاول و اب مقطرنسبت به تحویل آن اقدام نموده است.

او ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه تولید برق در سراسر کشور و به ویژه پرسنل شرکت در این شرایط، افزود: طی نیم قرن تلاش، پرسنل نیروگاه زرند با تعهد به تولید مستمر و پایدار، و در راستای خط مشی‌ها و سیاست‌های ابلاغی وزارت نیرو و با ایمان به این امر که نتیجه تلاش ایشان، رفاه هموطنان عزیز است انجام وظیفه نموده اند و در شرایط وجود ویروس کرونا کارکنان نیروگاه با هم و غم وافر برای راحتی هم میهنان عزیز و همراهی با کادر درمان کشور، در تولید برق پایدار و به حداقل رساندن خاموشی‌ها، جهادگرانه به فعالیت پرداختند .

نیروگاه حرارتی زرند در شمال غربی استان کرمان و در مجاورت شهرستان زرند واقع گردیده است و  طرح احداث این نیروگاه در اوایل سال ۱۳۴۷ آغاز و واحد اول آن در اوایل سال ۱۳۵۲ و واحد دوم در اواخر همان سال به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار