در آستانه میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با اهدای بیش از ۲۴ هزار گل تزیینی و فصلی، حرم مطهر رضوی گل‌آرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین بهنام معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی، با بیان اینکه اداره خدمات عمومی آستان قدس رضوی هرسال به مناسبت اعیاد مختلف با هدف ایجاد نشاط، شادابی و زیباسازی اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به گل‌آرایی اقدام می‌کند، گفت: گل‌های مورد استفاده در گل‌آرایی حرم مطهر رضوی اهدایی تولیدکنندگان گل و گیاه سراسر کشور است.

او افزود: گل‌آرایی حرم مطهر رضوی به مناسبت این عید فرخنده هم‌اکنون در اماکن متبرکه رضوی به دست خدام افتخاری در حال انجام است.

 معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی ادامه داد: صحن‌های مرکزی از جمله آزادی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، مسجد گوهرشاد با گل‌های تزیینی و رنگارنگ گل‌آرایی و فضاسازی صحن‌های پیرامونی با درختچه و گل‌بوته‌های فصلی از جمله داوودی، همیشه‌بهار و ... تزیین شده است.

بیشتر بخوانید

بهنام به گل‌آرایی ویژه صحن جامع رضوی حرم مطهر با عنوان «یا محمد (ص)» اشاره و بیان کرد: این المان با گل‌بوته‌های فصلی زیباسازی می‌شود و هم‌چنین با همکاری شهرداری، در همه دوربرگردان‌ها، ورودی‌ها و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر گل‌آرایی صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: ۲۰ هزار گل‌بوته فصلی و ۴ هزار شاخه‌گل تزیینی برای گل آرایی صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) استفاده شده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.