مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۱۲شهریور ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سرقت

سرهنگ سید جعفرجوانمردی ، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۳سارق با ۱۷فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در این شهرستان دستگیر شدند.

او افزود: با وقوع چند فقره سرقت در بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ماموران کلانتری ۱۴ بندرانزلی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی ۳ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جوانمردی،  با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در شهرستان‌های بندرانزلی و رشت اعتراف کردند ، تصریح کرد: سارقان ۲۷، ۳۳ و ۳۴ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

آتش گرفتن خودرو در رشت

شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک خودروی سواری پراید در پارکینگ آپارتمانی  در بلوار شهید مدرس رشت، پشت میدان میوه و تره بار، بامداد امروز بر اثر اتصالی سامانه برق خودرو آتش گرفت.

او با اشاره به دود گرفتگی محل حادثه ، افزود: ۲۷ مامور آتش نشان با ۹ خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و ۳ زن و ۳ مرد گرفتار در آتش و دود را از ساختمان نجات دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

مومنی تصریح کرد: براساس قانون باید در راه پله ساختمان‌های بلند، شیشه دودبند برای خروج دود در مواقع آتش سوزی؛ تعبیه شود.

کشف موتور سیکلت قاچاق

سرهنگ سید جعفر جوانمردی ، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق   را که در بلوار شهید فاتحی پارک بود کشف کردند.

او  ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: این موتورسیکلت قاچاق توقیف و مالک ۳۰ ساله آن به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ  جوانمردی تصریح کرد:  استفاده از موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.