بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ مرداد۹۹؛

دستگیری عامل آتش سوزی عمدی مغازه های آبکنار/کشف انبار ماسک های قاچاق/دستگیری اعضای باند حفاری غیر مجاز

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل آتش سوزی عمدی مغازه های آبکنار

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: : آتش افروز مغازه‌های روستای آبکنار، شناسایی و دستگیر شده است.

او افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی ۴ مغازه در روستای آبکنار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با شروع تحقیقات و بررسی صحنه حادثه از عمدی بودن این آتش سوزی سرنخ‌هایی به دست آوردند.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی ،  با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات متهم ۶۵ ساله شناسایی و دستگیر شده است، افزود: این فرد در تحقیقات پلیس به آتش زدن یک باب مغازه به دلیل خصومت شغلی و سرایت آتش به ۳ مغازه همجوار اعتراف کرد.

او  با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت ،تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

کشف انبار ماسک های قاچاق

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس آگاهی ۵ هزار ماسک قاچاق را از انبار یک باربری در لاهیجان کشف و ضبط کردند.

او افزود: متهم ۶۱ ساله با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان به نقل از کارشناسان، ارزش ماسک‌های کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

دستگیری اعضای باند حفاری غیر مجاز

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی،  فرمانده انتظامی شهرستان املش امروز گفت: با دریافت خبری مبنی بر حضور تعدادی از حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان آثار باستانی در منطقه رانکوه املش، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی ۵ حفار و قاچاقچی غیربومی آثار باستانی را هنگام حفاری در محل مورد نظر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به اینکه متهمان گودالی به عرض ۲ متر و عمق ۸ متر حفاری کرده بودند، تصریح کرد: ۵ متهم ۲۴، ۲۸، ۳۱، ۳۸ و ۴۲ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.