بسته اخبار حوادث امروز ۸ مرداد۹۹؛

کشف ۳۴ رأس گوسفند بدون مجوز /دستگیری عاملان قاچاق کالا

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۴ رأس گوسفند بدون مجوز

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی،  فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او  با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۳۴ رأس گوسفند بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد افزود: برابر دستور قضائی راننده ۳۰ ساله این کامیون به همراه دام‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را بیش از ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی با تاکید به اینکه حمل دام و طیور باید با کسب مجوز حمل و بهداشت انجام شود از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عاملان قاچاق کالا

سرهنگ مجید نیکویی،  فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر در لنگرود اقدام به پخش تجهیزات قاچاق می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  با بیان اینکه با تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر حین تردد با خودرو ون در سطح شهر لنگرود شناسایی شد افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، ۴۰۴ بسته تجهیزات مربوط به دستگاه‌های علف‌زن قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: دو متهم ۴۶ و ۴۷ ساله این پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.