لایحه ۶ میلیارد ریالی اجرای برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی و خرید تجهیزات راهنمایی و رانندگی در شورای شهر فردیس تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن سعیدی باشسیز، سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشایعت همه دستگاه‌ها با پلیس راهور برای کاهش تصادفات و ایجاد زیرساخت های لازم، گفت: مدیریت شهری فردیس امروز در راستای اجرای مصوبه جامع کشوری با لایحه ۶ میلیارد ریالی راهور در راستای کاهش تصادفات و خرید تجهیزات این پلیس در شهر فردیس موافقت کرد.

او در ادامه با اشاره به این که لایحه مذکور با اتفاق آرای اعضای شورای اسلامی شهر فردیس به تصویب رسید، افزود: ایجاد زیر ساخت‌های لازم و نصب دوربین‌های کنترل نظارت و پایش تصویری در معابر اصلی انجام شده است و انتظار داریم که این اقدام تداوم داشته باشد و دوربین های دیگری نیز در سایر معابر اصلی و نقاط پر خطر شهر نصب شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: لازم است مرکز مانیتورینگ دوربین‌های کنترل ترافیک و پایش تصویری در اختیار پلیس راهور گذاشته شود.

او با بیان این که امید داریم تعامل ویژه ای میان مدیریت شهری فردیس با پلیس راهور این شهرستان به منظور تسهیل در امر ترافیک ایجاد شود، افزود: پلیس راهور شهرستان فردیس از زیر ساخت های کافی برخوردار نیست از سوی دیگر این پلیس در راستای کاهش ترافیک و قانونمند کردن تردد ها تلاش می کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.