موهبتی گفت: پیوستن مدیران، معلمان و دانش آموزان این استان به ظرفیت کم نظیر شاد در کنار استمرار فرآیند‌های آموزشی و توسعه این شبکه ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارداشت: یکی از ضرورت‌های حال حاضر در دستگاه تعلیم و تربیت با توجه به شرایط ویروس کرونا، توسعه و فراگیر شدن شبکه شاد و پیوستن مدیران، معلمان و دانش‌آموزان به برنامه‌های این شبکه است چراکه آینده این ویروس و پیش بینی شرایط پیش رو مبهم است.

او  افزود: آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است و دستگاه تعلیم و تربیت عهده دار نقش مهم تربیت انسان‌هایی است که می‌توانند در جامعه به خوبی زندگی کرده و به عنوان شهروند مهارت‌های اجتماعی را در رفتار خود داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت تجزیه و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف فرآیند کنکور سراسری و نتایج بدست آمده تاکید کرد.

او توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای را گامی ارزنده در تربیت نیرو‌های ماهر و توانمند عنوان کرد و افزود: توسعه هنرستان‌ها یکی از مولفه‌هایی است که می‌تواند در این مسیر موثر و کارآمد باشد و تربیت نیرو‌های متخصص را دنبال کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار