مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: کلنگ دبستان ۲ کلاسه خیرساز در روستای دب سعید از توابع این کلانشهر در مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع به زمین زده شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه روستای دب سعید در فاصله ۴۰ کیلومتری و در بخش اسماعیلیه این کلانشهر قرار دارد، گفت: علیرغم اینکه ۳۰ دانش آموز در این روستا مشغول به تحصیل هستند، اما مدرسه‌ای قدیمی و فرسوده دارند.

او با بیان اینکه پس از پیگیری‌های صورت گرفته و جلب مشارکت خیرین این مدرسه احداث خواهد شد، افزود: با همت محمد حجاری یکی از خیرین مدرسه ساز یک باب مدرسه ۲ کلاسه با مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع ساخته می‌شود.

کلنگ زنی دبستان ۲ کلاسه خیرساز در روستای دب سعید اهواز

نیسی گمراوی بیان داشت: مدرسه سازی امری خداپسندانه است که اجر و ثواب آن برای افرادی که در این امر سهمی می‌شوند باقیات الصالحات می‌ماند و امیدواریم مثل همیشه از الطاف نیکوکاران و خیرین مدرسه ساز که بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی محسوب می‌شوند، بهره‌مند شویم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و سرنوشت کشور به دست آن‌ها خواهد افتاد، به همین منظور باید شرایط را برای ادامه تحصیل آن‌ها فراهم کرده و از ترک تحصیل دانش آموزان که می‌تواند تبعات منفی و مخربی برای جامعه داشته باشد جلوگیری کنیم.

کلنگ زنی دبستان ۲ کلاسه خیرساز در روستای دب سعید اهواز

براساس این گزارش؛ در این مراسم میر معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توکلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ناحیه یک اهواز و حجاری خیر مدرسه ساز این مدرسه حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.