نیسی گمراوی گفت: پیگیری‌ها برای احداث یک باب مدرسه خیرساز در روستای محروم دب سعید اهواز در حال انجام است.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه بازدید از دبستان روستای محروم دب سعید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیگیری‌ها برای احداث یک باب مدرسه در این روستا در حال انجام است و به زودی مراحل احداث آن آغاز خواهد شد.

او با اشاره به جذب خیرین مدرسه ساز در این ناحیه افزود: توافقات ابتدایی با اهالی و شورای این روستا جهت اهدای زمین مدرسه انجام گرفته است و در آینده‌ای نزدیک دانش آموزان روستایی در مدرسه‌ای مجهز به ادامه تحصیل می‌پردازند.

نیسی گمراوی بیان داشت: مدرسه سازی امری خداپسندانه است که اجر و ثواب آن برای افرادی که در این امر سهمی می‌شوند باقیات الصالحات می‌ماند و امیدواریم مثل همیشه از الطاف نیکوکاران و خیرین مدرسه ساز که بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی محسوب می‌شوند، بهره‌مند شویم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و سرنوشت کشور به دست آن‌ها خواهد افتاد، به همین منظور باید شرایط را برای ادامه تحصیل آن‌ها فراهم کرده و از ترک تحصیل دانش آموزان که می‌تواند تبعات منفی و مخربی برای جامعه داشته باشد جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.