مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از آغاز عملیات احداث ۲ باب مدرسه در شهرستان رامشیر در قالب طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه مراسم آغاز عملیات ساخت ۲ مدرسه در رامشیر در جمع خبرنگاران گفت: احداث ۲ مدرسه سامل ۸ کلاس درس در قالب طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی در این شهرستان آغاز شد.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان رامشیر افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان طی ۴ سال اخیر در شهرستان رامشیر ۶۰ کلاس درس احداث کرده، ضمن اینکه ۲۰ کلاس کانکسی برچیده شدند و کلاس‌های مقاوم جایگزین آن‌ها شد.

قربانی با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۲ کلاس درس دیگر به فضا‌های آموزشی این شهرستان اضافه خواهد شد، تصریح کرد: کلنگ مدرسه ۶ کلاسه شهید عون خالدی با مساحت یک هزار و ۶۱۶ مترمربع و زیربنای آموزشی ۳۸۰ مترمربع از محل اعتبارات بنیاد برکت در شهر مشراگه به زمین زده شد، همچنین در عملیات اجرایی مدرسه ۲ کلاسه ابوذر با زیربنای ۱۰۵ متر مربع در روستای تلتلیه از اعتبارات استانی در شهرستان رامشیر آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت: نوسازی مدارس استان آماده همکاری با خیرین در مشارکت و ساخت مدرسه در روستا‌ها، مناطق محروم و همچنین تعدادی از مدارس قدیمی در مرکز شهر که نیاز به تخریب و بازسازی دارند است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.