اخبار حوادث ۱۱ آبان ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث  یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل اسید پاشی در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از دستگیری عامل اسید پاشی در این شهرستان در کمتر از دو ساعت خبر داد.

 سرهنگ مهدی نظریه افزود: در ساعت پایانی دیشب (شنبه شب) در پی خبری مبنی بر وقوع اسید پاشی بر روی فردی تبعه افغانستان ماموران گشت انتظامی کلانتری شهر دیر به محل مراجعه کردند.

او ادامه داد: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم که تبعه کشور افغانستان است پس از درگیری با شاکی اسیدی را که از قبل تهیه کرده بود به صورت او ریخته و از محل فرار کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر عنوان کرد: با تماس شهروندان با اورژانس به سرعت شخص مصدوم به بیمارستان کنگان انتقال یافت.

نظریه گفت: ماموران موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

او بیان کرد: متهم بعد از تکمیل تحقیقات پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و از آن طریق روانه زندان مرکزی بوشهر شد.

کشف ۵۷ کیلو تریاک در بوشهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، ۵۷ کیلوگرم تریاک ضبط شد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در یک عملیات موفق پلیسی، با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و اکیپ «سپکا»، در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری در بوشهر ۵۷ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او عنوان کرد: مواد کشف شده به صورت  حرفه‌ای در کف و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود.

تصادف مرگبار در دشتستان

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با نیوجرسی مسیر در شهرستان دشتستان، یک کشته برجا گذاشت.

 سرهنگ جابر پاپری ادامه داد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ورودی آبپخش از سمت برازجان، ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند و  مشخص شد براثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید با نیوجرسی سطح مسیر، راننده خودرو مصدوم شده است که با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

او بیان کرد: مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در مرکز درمانی فوت کرد.

به گفته رئیس پلیس راه بوشهر، علت اصلی تصادف بی‌توجهی به جلو و خواب آلودگی از سوی راننده بوده است.

توقیف محموله تجهیزات الکترونیک در بوشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه خودرو سواری و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان عسلویه در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی و مبارزه با کالای قاچاق، با استقرار در مسیر‌های تردد این خودرو‌ها، به دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها انواع تجهیزات الکترونیکی قاچاق شامل ۱۰۰دستگاه وای فای، ۲۳۹ دستگاه پوز بانکی، دو دستگاه ماینر(ارز دیجیتال)، ۱۴ دستگاه تبلت ساخت کشور امریکا، ۴۶دستگاه وای فای به مارک DLINK، ۲۶۰ دستگاه پوز بانکی، ۱۰۲ دسته موتور خودرو و سه عدد لوازم پزشکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، ارزش کالاهای کشف شده را هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.