استاندار فارس گفت: بیان ارزش‌ها با زبان هنر، موجب ماندگاری آنان است که باید در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای معرفی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس با تقدیر از دست‌اندرکاران اجرایی این رویداد هنری؛ با اشاره به نتایج ارزشمند فعالیت هایی همچون این جشنواره در معرفی تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران، گفت: جنگ دفاع قهرمانانه و جانانه و دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی بود که ماندگار و همیشگی است.

او با بیان اینکه تلاش دشمنان برای تحریف دفاع مقدس ادامه دارد، تصریح کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند تا دفاع مقدس را در نظر مردم جنگ توسعه طلبانه جلوه دهند که این اقدامات نتیجه بخش نیست.

نماینده عالی دولت در استان فارس ایثار و شهادت، نوع دوستی و ولایت پذیری را از جمله ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار کرد: بیان این ارزش‌ها با زبان هنر موجب ماندگاری آنان است که باید در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای معرفی شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: امروزه با بهره گیری از تکنولوژی ورسانه ها، باید در معرفی این آثار به نسل‌های جدید تلاش کرد و روایت آن دوران و مجاهدت‌ها یک ذخیره معنوی برای ملت است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در شهر شیراز گفت: کار هنرمندان تا عمق جان اثر گذار است و برگزاری این جشنواره در سومین حرم اهل‌بیت (ع) در معرفی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید این استان گامی موثر به شمار می‌رود.

 این مراسم با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار