رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: قرار است تا سال ۱۴۰۴ همه مراکز استان‌های ما موزه دفاع مقدس داشته باشند.

تمام مراکز استان‌های کشور تا ۱۴۰۴ موزه دفاع مقدس خواهند داشتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: موزه دفاع مقدس تهران نتیجه دسترنج قالیباف در زمانی است که وی شهردار تهران بودند. امروز این موزه، موزه مادر دفاع مقدس است.

کارگر اظهار کرد: در راستای بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت جلوگیری از تحریف روایت دفاع مقدس، ۶۸ پروژه کلان کشوری انجام شده که برای آن ۱۲ سال زحمت کشیده‌ایم.

وی با بیان اینکه این پروژه در واقع جعبه سیاه ۸ سال دفاع مقدس است، افزود: ۵۴ پروژه تمام شده و ۱۴ پروژه دیگر تا پایان سال به ثمر می‌رسد. همه این اسناد و مدارک در اختیار پژوهشکده‌ها، نویسندگان، فیلم‌سازان و محققان قرار خواهد گرفت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به افتتاح ۸ موزه جدید در استان‌های کشور گفت: ما تا چند سال گذشته فقط چهار موزه در تهران، همدان، خرمشهر و کرمان داشتیم که موزه کرمان به دست حاج قاسم سلیمانی افتتاح شده بود.

سردار کارگر با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۳ موزه دفاع مقدس در کشور داریم، گفت: ۱۱ موزه دیگر تا سال ۱۳۹۶ افتتاح کردیم و ۸ موزه نیز امروز افتتاح می‌کنیم و قرار است تا سال ۱۴۰۴ همه مراکز استان‌های ما موزه دفاع مقدس داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار