برای رفع ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری در طول سه سال به ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع ۳۰ نقطه حادثه‌خیز استان در طول سه سال به ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او تعداد نقاط حادثه‌خیز موجود در محور‌های شریانی استان را ۳۹ نقطه عنوان کرد و اظهار داشت: با تکمیل محور‌های چهارخطه در دست اقدام در مسیر جاده شهرکرد به بروجن به لردگان و نصب پل هوایی عابر پیاده در جاده شهرکرد به سامان به تیران، تا پایان امسال ۹ نقطه پرحادثه برطرف خواهد شد.


بیشتر بخوانید


روشن از اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای نصب سه پل هوایی در جاده سامان به تیران اصفهان در حد فاصل مجتمع گاوداری صنعتی سامان، پل هوایی عابر پیاده در حد فاصل فارسان به باباحیدر و پل عابر پیاده شهرآلونی شهرستان لردگان خبر داد و افزود: این سه طرح راهداری در نیمه دوم امسال احداث، تکمیل، نصب و بهره‌برداری خواهد شد.

او با اشاره به آشکارسازی و انجام الزامات ایمنی در همه نقاط پرحادثه استان گفت: شهرستان لردگان با داشتن ۹۹۳ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی یک چهارم راه‌های استان را در اختیار دارد.

روشن با بیان اینکه محور شهرکرد به اصفهان و شهرکرد به بروجن به لردگان به عنوان پرترددترین محور‌های استان محسوب می‌شود افزود: استان اصفهان از هفت مسیر اصلی با چهارمحال و بختیاری مرتبط است که پرترافیک‌ترین آن تونل‌های رخ است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.