مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: شرایط درگز از نظر شیوع کرونا فوق بحرانی و در وضعیت سیاه قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: تعداد مبتلایان و بستری شدگان بر اثر بیماری کرونا و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در درگز بسیار زیاد است.

او افزود: نتیجه آزمایش بیش از ۷۰ درصد بیماران دارای علایم مشکوک به کرونا در درگز مثبت است و هم اکنون ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی (ره) درگز بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز ادامه داد: محدودیت‌های کرونایی از پنجم آبان ماه در این شهرستان اعمال شده که با پیگیری‌های فرماندار طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا یک هفته دیگر تمدید شده است.
 

بیشتر بخوانید

سلیمی بیان کرد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد در پی فرهنگ سازی و آموزش‌های ارائه شده هم اکنون افزون بر ۹۰ درصد مردم درگز از ماسک استفاده می‌کنند.

او عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صف‌های نانوایی را یکی از چالش‌های درگز در مقابله با کرونا عنوان کرد و تصریح کرد: طبق تدابیر اتخاذ شده با همکاری بسیج، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این زمینه افزایش خواهد یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز تاکید کرد: هم اکنون رفت و آمد‌ها در درگز کنترل شده، بطوریکه مردم برای کار‌های ًضروری از خانه خارج می‌شوند و همچنین رفت و آمد‌ها از روستا‌ها به شهر کاهش یافته است.
 
انتها ی پیام//ف .ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۹:۱۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
خدا به داد مردم عزيز درگز برسه