معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پیش بینی کرد: در نیمه دوم امسال ۱۴ هزار نفر مبتلا به ویروس در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری بستری و یک هزار و ۴۰۰ نفر فوتی داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به وضعیت بحرانی استان اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان مردم و مسئولان همراهی لازم را داشتند و بیماری به خوبی کنترل شد و تا مردادماه میزان مرگ و میر در استان کمتر از کشور بود.

او با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود طرح قرنطینه یک ماه در استان اجرا شود، افزود: می‌طلبد مجوزات لازم برای قرنطینه کامل استان اخذ و اطلاع رسانی شود تا مردم اقلام ضروری خود را تهیه کنند تا مجبور به حضور در بیرون از خانه نشوند، نتیجه قرنطینگی استان را می‌توان به استان‌های دیگر نیز تعمیم داد.


بیشتر بخوانید


رحمانی با اشاره به پیش‌بینی مبتلایان ناشی از کرونا در شش ماهه دوم امسال گفت: اگر طرح قرنطینگی در استان اجرا نشود پیش‌بینی می‌شود ۱۴ هزار نفر مبتلا به ویروس در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۴۰۰ نفر فوتی داشته باشیم که این برای استان بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار