استاندار کرمانشاه گفت : مردم نگران نباشند، انبار‌های استان مملو از کالا است و نیاز‌های استان به راحتی با این اقلام مرتفع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند؛ استاندار کرمانشاه گفت : با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و رویکرد اعضای این ستاد که در این شرایط تحریم و وجود بیماری کرونا باید بیش از پیش در کنار مردم باشند و نیاز‌های آن‌ها را مرتفع نماید، به طوری که مردم احساس کنند که مسئولان نسبت آن‌ها بی‌تفاوت نیستند، در همین راستا قرار شد هرچند وقت یکبار بازدید میدانی از انبارکالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم در سطح استان صورت گیرد.

او گفت : خوشبختانه با توجه به تمهیدات سازمان صنعت، معدن وتجارت، انبار‌های استان از لحاظ ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی خوب است و مردم نگران تامین کالا‌های مورد نیاز خود نباشند.

دارابی؛ رییس سازمان صنعت تجارت استان کرمانشاه گفت: سهمیه استانی روغن خوراکی در سه حوزه صنف، صنف و صنعت و خانوار از طریق مرکز اعلام شده است و بزودی این سهمیه جذب و در شبکه توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: ۴۹۸ تن روغن مربوط به صنف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ۱۴۰ تن مربوط به صنف و صنعت، ۷۴۷ تن روغن سهمیه مربوط به خانوار است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.