نماینده مردم زنجان گفت:صاحب کارخانه روغن نباتی جهان حاضر به همکاری با مسئولان استانی نیست و به اندازه کافی در انبار‌های این کارخانه روغن موجود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس درباره مشکلات عرضه روغن اظهار داشت: صاحب کارخانه روغن نباتی جهان حاضر به همکاری با مسئولان استانی نیست و تمایلی به همکاری و سازگاری ندارد.

او گفت: در انبار‌های این کارخانه به اندازه کافی روغن وجود دارد و دستگاه تعزیرات حکومتی می‌تواند به این مسئله ورود کند تا این روغن‌های آماده را در اختیار بازار قرار دهد چرا که "روغن" جزء کالا‌های اساسی محسوب می‌شود و این کارخانه که از امتیازات ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی استفاده کرده‌اند؛ موظف به ارائه محصولاتشان به مردم هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس به عدم کمبود روغن در کشور تاکید کرد و گفت: ما در کشور با کمبود روغن مواجه نیستیم و متاسفانه تقاضای واهی روغن در کشور زیاد است و ترس از گران‌تر شدن روغن سبب شده مردم بیشتر از تقاضای خود روغن خریداری کنند.

او در ادامه به گرانی فولاد و سیمان اشاره کرد و گفت: در این خصوص چند جلسه با وزیر جدید صمت برگزار کردیم و راهکار‌هایی را برای کنترل این اقلام ارائه کردیم. 

طاهری در پایان با انتقاد از کارخانه‌های سیمان و پتروشیمی در کشور گفت: این کارخانه‌ها مواد اولیه خود را با قیمت ریال خریداری می‌کنند، ولی متاسفانه اجناس خود را با قیمت ارز می‌فروشند و همین سبب گرانی این اجناس در کشور شده‌اند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
مدیران بی وجدان شما قدرت نظارت ندارید و یا عمدی نظارت نمی کند و شریک دزد غافله هستید مجلس باید ارز ۴۲۰۰ مستقیم با یک ساز کار مناسب به مردم بدهد
تا سرمایه دار کلفت تر نشود و مردم لاغر تر نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام.
چراکارخانه روغن نباتی جهان چندین ساله سودسهام سهامداران را بالا کشیده وکسی هم نیست چیزی بگوید؟واقعا مدیرعامل این شرکت نباید موردسوال وبازخواست قراربگیرد؟