حوادث امروز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه‌ای موبایل قاپ در بندر ماهشهر دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موبایل در شهرستان دستور ویژه به ماموران انتظامی این فرماندهی جهت شناسایی سارقان داده شد.

او بیان داشت: ماموران مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ بندر ماهشهر، با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند که یک نفر متواری و متهم دیگر در منزلش دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ پاپی افزود: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۱۷ فقره سرقت موبایل در سطح حوزه استحفاظی، اعتراف و در بازرسی‌های انجام شده از منزلش مقادیری اموال مسروقه، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و افراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در شهرستان شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم ساختمانی و راهداری در شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و اقدامات اطلاعاتی ۴ سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم ساختمانی، لوله‌های آب کشاورزی، راهداری و گاردیل جاده‌ای کشف شد، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس ۱۲ فقره سرقت در شهرستان شوش اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شوش گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.