نداشتن تبلت یکی از مشکلات دانش آموزان نیازمند گناوه

رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه گفت: یکی از مشکلات این روز‌های دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست این شهرستان نداشتن تبلت برای بهره‌مندی از آموزش مجازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید وحید حسینی حقیقی رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه بیان کرد: می‌دانیم که مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد اما از خیران انتظار داریم به مددجویان به ویژه دانش آموزان کمک کنند.

او افزود: این روزها که آموزش به صورت مجازی است یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های دانش آموزان یتیم و بد سرپرست تبلت، است تا بتوانند آموزش را در خانه دریافت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: اکنون هزار و ۲۳۲ حامی در کمک به ایتام  زیرپوشش این نهاد فعالیت دارند که ۴۹۴ نفر از آنان غیر بومی و ۷۳۸ نفر بومی هستند.


بیشتر بخوانید


حسینی حقیقی بیان کرد: یکی از توقعات ما از مردم این است که در خرید تبلت به صورت مشارکتی با کمیته امداد همکاری کنند یعنی اگر قیمت یک تبلت حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را مردم کمک کنند و بقیه را کمیته امداد بپردازد تا بتوانیم تعداد زیادتری از ایتام و دانش آموزان بدسرپرست را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.