۸ میلیارد تومان درماه‌های محرم و صفر به مددجویان بوشهری کمک شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت:در ماه‌های محرم و صفر هشت میلیارد تومان به مددجویان کمک شد که توزیع بیش از ۲۳ هزار و ۸۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۴.۳ میلیارد تومان از جمله آن‌هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با قدردانی از مشارکت مردم خیر و دستگاه‌ها و نهاد‌های استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان عنوان کرد: توزیع غذای گرم در قالب اطعام حسینی از ماه محرم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه داشت و در این ایام ۱۹۵ هزار و ۲۱۸ پرس غذا بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

او افزود: در زمینه اطعام نیازمندان در این دو ماه، ۳.۶ میلیارد تومان در قالب توزیع غذای گرم با مشارکت خیران و نیکوکاران استان بوشهر هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: در ماه‌های محرم و صفر بیش از ۲۳ هزار و ۸۱۵ بسته مواد غذایی به ارزش ۴.۳ میلیارد تومان در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر بین قشر نیازمند و مددجو توزیع شد.

لطفی ادامه داد: در مجموع در توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و مددجویان استان بوشهر افزون بر هشت میلیارد تومان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


او، توزیع ۶هزار و ۷۰۰ بسته لوازم تحصیلی میان دانش آموز مددجوی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: این بسته‌های تحصیلی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه و میان دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تامین تبلت و تلفن همراه ویژه دانش آموزان نیازمند استان بوشهر  بیان کرد: با کمک مردم خیر استان بوشهر و شورای راهبردی پتروشیمی‌های این استان سه هزار تبلت تا یک ماه آینده میان دانش آموزان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.