اهل سنت فهرج، توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) از سوی کشور فرانسه را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مولوی عبیدالله شهیکی، امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با اشاره به اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی و سخنان مکرون رئیس جمهور کشور فرانسه گفت: این آزادی بیان نیست، این حماقت و جهالت و نادانی است.

او افزود: ما اهل سنت بخش نگین کویر فهرج این حرکت زشت را محکوم می‌کنیم و از کشور‌های اسلامی هم می‌خواهیم موضع گیری کرده و برخوردی قاطع داشته باشند. 

شهیکی بیان داشت: این اولین باری نیست که دشمنان دست به چنین رفتار زشتی می‌زنند، آن‌ها می‌خواهند مسلمانان را بیازمایند و مسلمانان باید در مقابل توطئه‌های آن‌ها هوشیار باشند.

منصور پیش نشین از اهل سنت بخش نگین کویر فهرج نیز گفت: ما اهل سنت بخش نگین کویر، اقدام نشریه فرانسوی را که به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) توهین کرده به شدت محکوم می‌کنیم.

او افزود: این حرکت آن‌ها، کاری زشت و ناپسند است و سخنان مکرون رئیس جمهور فرانسه که ادعا کرده اقدام نشریه فرانسوی، آزادی بیان است حرکتی زشت و وقیحانه بوده و باعث ناراحتی تمامی مسلمانان شده است.

پیش نشین با اشاره به جایگاه بزرگ پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بیان داشت: پیامبر اسلام(ص)، پیامبر رحمت است و مسلمانان نباید در این زمینه سکوت کنند و باید اعتراضات خود را به گوش جهانیان برسانند.

مولوی یدالله شهیکی یکی دیگر از اهالی بخش نگین کویر فهرج هم با بیان اینکه ما سخنان رئیس جمهور فرانسه، مکرون را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: او با سخنانش، قلوب تمام مسلمانان را جریحه دار کرده است.

او افزود: ما مسلمانان جان و هستیمان را فدای پیامبر اسلام (ص) می‌کنیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.