رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای دو طرح بزرگ عمرانی با ۴۵ میلبارد تومان اعتبار در شهرستان ملایر خبر داد.

پژمان جعفری, رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: ۴۵ میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات این شهرستان امسال برای اجرای ۲ طرح عمرانی مجتمع تجاری مسکن مهر و مجتمع تجاری مبلمان منبت ملایر هزینه می شود.

جعفری افزود: مجتمع تجاری مسکن مهر به مساحت ۶ هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع یکی از طرح‌های عمرانی است که ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از محل درآمد موقوفات ملایر برای اجرای آن در نظر گرفته شد.

او بیان کرد: برای ساخت مجتمع تجاری مبلمان منبت ملایر به مساحت ۶ هزار مترمربع و مساحت اعیانی ۱۵ هزار مترمربع، ۳۰ میلیارد تومان از درآمد موقوفات شهرستان در نظر گرفته شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ملایر با بیان اینکه در حال تهیه نقشه و پروانه ساخت این دو طرح هستیم اظهار داشت: تا یک‌ماه آینده عملیات ساخت آن ها آغاز می‌شود.

جعفری بیان کرد: نگهداری مقبره سیف‌الدوله یکی از نیت‌های واقف است که به این منظور عملیات بازسازی، فضای سبز و جدول‌کشی این مقبره با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در دست انجام است و محوطه پایین مقبره نیز به مساحت ۲ هزار مترمربع در حال بازسازی است.

او اجرای طرح‌هایی همچون کف‌سازی و بازسازی پارک بانوان ملایر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، دیوارنویسی پارک بانوان به متراژ ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۴۰ میلیون تومان، تجهیز و نصب لوازم بازی کودکان با همکاری شهرداری، دیوارکشی و محوطه‌سازی استخر سیفیه ملایر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات عمرانی طی یک‌سال گذشته برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به فعالیت‌های عمرانی امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان گفت: هم اکنون کف‌سازی محوطه ورودی امامزاده ابراهیم(ع) طجر سامن و نمای امامزاده به طور کامل انجام شده است.

جعفری با بیان اینکه ساخت نمای ورودی امامزاده عبدالله(ع) ملایر نیز در دست اقدام است افزود: تغییر هیات امنای تکیه ابوالفضل(ع) ملایر انجام شده و احکام ۱۶۰ نفر از هیات امنای امامزادگان و بقاع متبرکه ملایر نیز تمدید و یا صادر شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار