اجرای طرح نشاط معنوی در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اجرای طرح نشاط معنوی در ۴ بقعه و یک مرکز تفریحی این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: یکی از برنامه‌های مهم این مجموعه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، اجرای طرح «نشاط معنوی» است.

وی با بیان اینکه این طرح در ۴ بقعه و یک مرکز تفریحی اجرا خواهد شد، افزود: تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده سید علی حسین (ع) و آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) مجری طرح نشاط معنوی در شهرستان ملایر هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح از ۱۳ تیرماه آغاز و تا ۲۹ مردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: این طرح با حضور ۵ مبلغ بومی و اعزامی از قم، در قالب برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، تفریحی، مهارتی و ورزشی ویژه رده‌های سنی مختلف است.

جعفری افزود: موقوفه سیف‌الدوله یکی از بزرگترین موقوفات ملایر است که در حوزه‌های مختلف دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان نیازمند و سرمایه گذاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیات موقوفه بزرگ سیف‌الدوله کمک به بخش آموزش است، گفت: به زودی تعویض و بازسازی نمای دبیرستان نمونه سیفیه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه از محل موقوفه سیف الدوله اطعام دهی ۶ هزار نفر از نیازمندان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان انجام گرفت، گفت: این طرح همچنان در حال اجرا است به گونه‌ای که ۳۵۰ نفر از نیازمندان شب‌های جمعه اطعام دهی می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اطعام دهی ۶ هزار نیازمند ملایری

برچسب ها: نشاط معنوی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.