معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از ارائه خدماتی به منظور تسهیل زیارت روشندلان در این حرم مطهر خبر داد و گفت: این اقدامات از هفته وحدت آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با مرکز نابینایان توانگران کارآفرین شیراز در این حرم مطهر برگزار شد.

این نشست به‌منظور تکریم هرچه بیشتر روشن‌دلان و رفع مشکلات و تسهیل زیارت و تشرف این عزیزان به حرمین مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) و حضرت سید میرمحمدبن موسی (ع) برگزار شد.

در این جلسه پیرامون انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، تهیه نقشه برجسته صحن‌ها و حرم‌های مطهر، طراحی نرم‌افزار، نقشه صوتی و قدم شمار آستان مقدس، تهیه قرآن، کتب ادعیه، زیارت‌نامه و زندگی‌نامه حضرت شاهچراغ (ع) به خط بریل، ساخت تیزر، فایل‌های صوتی و تصویری و راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) گفت: اقداماتی که در این راستا باید انجام شود، در حال بررسی هستند و به یاری خدا این اقدامات را از هفته وحدت امسال آغاز خواهیم کرد.

او یادآور شد: به‌منظور مشخص کردن جزئیات بیشتر این اقدامات و همکاری‌ها باز هم در هفته آینده جلسه‌ای با مرکز نابینایان توانگران کارآفرین شیراز در حرم مطهر برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم تسهیلات لازم را برای زیارت روشندلان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.