مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خیران سلامت بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای کنترل و پیشگیری از کرونا به سیستم بهداشتی و درمانی خراسان رضوی کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی احتشام فر مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا خیران بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای کنترل و پیشگیری از کرونا به سیستم بهداشتی و درمانی خراسان رضوی کمک کرده‌اند. ۱۷۰ میلیارد ریال از این مبالغ توسط خیران مشهدی کمک شده و بقیه توسط نیکوکاران ساکن در دیگر شهرستان های استان پرداخت شده است. 
 
او افزود: این مبالغ طبق توصیه خیران فقط در حوزه بیماری کرونا هزینه می شود و جدای از کمک های سالانه خیران سلامت به حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی است.
 
  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی بیشترین کمک خیران سلامت در حوزه کرونا را مربوط به فروردین ماه‌ امسال با بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: به تدریج میزان کمک های خیران در این زمینه به دلیل مسائل اقتصادی کاهش یافته است. 
 
احتشام فر بیان کرد: جدا از حوزه کرونا، خیران سلامت پارسال بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی کمک کرده اند و این کمک ها از ماهی ۱۰۰ هزار ریال تا اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال برای ساخت یک بیمارستان را شامل می شود.
 
 
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.