مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: سود خالص پتروشیمی امیرکبیر طی ۶ ماه نخست امسال با رشد ۱۶۴ درصد همراه بود.

 عبدالکریم پهلوانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در ۶ ماهه اول امسال پتروشیمی امیرکبیر توانست درآمد عملیاتی، سود ناخالص، سود عملیاتی و سود خالص، خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل به طور چشم گیری افزایش دهد.

او بیان داشت: بر این اساس، پتروشیمی امیرکبیر با رشد ۱۶۴ درصدی نسبت به ۶ ماهه اول سال ۹۸ در سود خالص رشد چشمگیری از خود به نمایش گذاشت.

پهلوانی افزود: بهبود سیاست‌های فروش و افزایش مقدار و قیمت فروش محصولات پلیمری، بهبود وضعیت خوراک و دریافت خوراک اتان بدلیل شروع دریافت این خوراک از پالایشگاه بیدبلند و کاهش ضایعات از مهمترین دلایل این موفقیت بود و تامین خوراک پایدار، استمرار تولید، تولید اقتصادی، توسعه صنایع پایین دستی، توسعه و بهبود زیرساخت‌های سازمانی از جمله راهبرد‌هایی است که هم اکنون پتروشیمی امیر کبیر بر آن‌ها متمرکز شده است.

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر ادامه داد: بر اساس گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۹۹ درآمد عملیاتی شرکت ۴ هزار و ٨١۳ میلیارد تومان بوده است. این در حالی بوده که در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۸ این رقم  ٣ هزار و ٧٠۸ میلیارد تومان بوده که ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این قام مسئول تصریح کرد: همچنین سود ناخالص پتروشیمی امیرکبیر نیز در دوره منتهی به ۹۹ به میزان یک هزار و ۵۲ میلیارد تومان که در مقایسه با مدت مشابه پار سال۴۵۷ میلیارد تومان، افزایش ۱۳۰ درصدی داشته است و سود عملیاتی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۶ ماهه اول امسال، ۹۸۸ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با پارسال برابر با ۱۷۲ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.